Cerio

Bäst jag uppdaterar bloggen lite. Detta är ändå för långt för att rymmas som statusuppdatering på facebook. Så är man intresserad kan man ju bara fortsätta läsa nedan!

Veterinärbesök idag igen.

Hittills har man inte figurerat ut vad som är fel på honom, men vi kan väl konstatera att han är väldigt väldigt halt.
han skulle röntgas om en "sista" gång idag. Och de tre första bilderna visade inget.

Så han bedövades i nerverna nedanför kotan- ingen reaktion, kotan- ingen reaktion, och knäet och nedanför- ingen reaktion.
Men så i Fredags när jag borstade upp honom såg jag en svullnad runt manken på vänster sida, den röntgade man nu också- inget onormalt där inte.

Men så på en röntgenbild just vid såret tyckte dom att de kanske kunde vara något "underligt"- så de bilderna skickas idag till Strömsholm, och kommer nog få svar troligtvis i morgon. Så 4.5h och måååånga tusenlappar senare vet vi fortfarande ingenting! Gaaah!

Just nu går han på maxdos finadyne och är fortfarande lika halt.
Så jag vet inget mer innan de har pratat med veterinärerna på Strömsholm och man vet hur man ska gå vidare, och OM man bör gå vidare med tanke på hur ont han faktiskt har -och har haft i tre veckor!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0