uppdat...

Vi säger hej och välkommen till Vilgots andra tand! Eller inte välkommen förresten- lillstackar´n har gråtit hela dagen tror jag,  risig i magen, trött, och det fanns nog inget vi gjorde rätt varken jag eller Åke. En riktig skitdag tror jag han tyckte.

Cerio verkar trivas i sitt nya stall, han ser inte hästarna i hagen vilken jag tycker är toppen. Då blir han inte så uppspelt när de andra busar. Han är som värsta gammhästen i boxen, står lugnt och stilla i sin ensamhet och bara äter och äter. Kände på hans ben igår när jag lade om det, jag skulle jämföra musklerna- ha ha vilket skämt! Det var som ett spagettiben!! Nåväl det är skönt att se att det har blivit så himla mycket bättre på bara några dagar.

Jag fick låna Sandras Zion på hoppträningen för Buster i går. Gick bra! Är helnöjd. Han är ju inte fullt igång och har ju inte hoppat så mycket på senaste tiden. Det är kul att man ändå har hästar att rida när ens egen inte är ridbar. 

Längtar så in i bängen tills jag kan rida en sväng med honom!

Det ska bli spännande att se hur man ska "sätta igång" honom. Har ju ingen tidigare erfarenhet av sprickor. I morgon åker vi till Granån- det blir toppen!

näe nu lite film!

Kommentarer
Postat av: Zandra

men välkommen upp andra tanden! det är ju toppen att den kommit fram då blir han ju gladare sen! :)

2011-06-02 @ 13:19:10
URL: http://bloggzandra.blogspot.com
Postat av: Saga

Vore jättekul om du ville vara med i min tävling: http://presentupplevelser.com/?p=36

2011-08-23 @ 22:21:13
URL: http://presentupplevelser.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0