p-bot, röntgen, och trevligt sällskap!

Tidigt i morse åkte jag och Ville till stallet för att göra fint till Cerio. Sen banade vi iväg mot NUS då det har "knäppt" i Vilgots höft. Så vi fick en remiss för röntgen och ultraljud.

Så väl framme hittade jag ingen parkering, såklart! Och det gör ju inte saken bättre att de tar bort platser pga resecentrat!! i ganska exakt 25 minuter och en halv bensintank fattigare så ställer jag mig på blodcentralens parkeringar. Och okej då- Det råkande kanske stå: reserverad parkering. Men jag var så jäkla uppretad vid det laget att jag helt sonika inte brydde mig! 

Sen travade jag vidare mot sjukhuset och till min stora lycka så är vår bebis en perfekt lite frisk sådan.. Höften hade "läkt ihop" och de hade inget att anmärka på!

Lagom till lunch träffade jag Sara, Andreas och Alicia i resturangen i centralhallen. Trevligt å ha nån å äta med!
När jag kommer ut till bilen har jag som väntat en p-bot! Jaja, jag visste ju om det och har bara mig själv att skylla.. Men jääävligt surt i efterhand.. Hur dum får man bli!?

Efter Lunch följde jag Sara och Alicia hem och vi tog en promenad med barnvagnarna, i finvädret!
Och så blev jag bjuden på vofflor till middag, vilken toppendag! (bortsett från några smärre snedsteg)

Det är så vansinnigt skönt å surra med någon som är ganska på samma ställe i livet.. Samma oro, samma konstiga tankar.. Tack Sara för idag! Mycket trevligt..

I helgen är det hopptävlingar på hippo.. Då blir de att åka in och Kika!

All for now=)



Kommentarer
Postat av: Zandra

snacka om händelserik dag för er.



det enda jag tänkte däremot när jag läste var "men när gav hon ville mat, och vart..."



där har du mina tankar. haha snacka om bröstmjölk i huvudet.

2010-09-23 @ 21:34:32
URL: http://bloggzandra.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0