min bättre hälft..

Jag har haft som tur som hittat den kille som jag har.. Likväl som alla tycker att sina egna barn är dom finaste, tycker man nog att sin andra hälft är den bästa man kunnat hitta också- och så ska det ju vara!! Jag är glad och tacksam för att jag också fick turen att hitta någon att dela allt med..

Vi lever verkligen livet nu, just fått ett barn, vår skatt- vårt allt. Fina, fina Vilgot..

Vi mår alla bra och har hälsan...

4
Här kokar han saft.. Nu har vi X-antal liter saft i frysen..

Igår gjorde han limpor till ett helt kompani.. Han finns alltid till när jag behöver honom, stöttar, tröstar, skrattar med mig!
Vi delar så många värderingar, och det går alltid att prata med varandra..

Och det handlar egentligen inte om vad han gör för mig, att han fixar saker, bakar, lagar mat..

Bara han finns i min närhet- får mig glad!

Vill bara att alla ska få veta hur lycklig jag är just nu! Jag tyckte att min kära sambo skulle få lite uppmärksamhet!


Kommentarer
Postat av: Zandra

åh, hemkokt saft. MUMS!



och du, din karl är bra. men glöm inte dig själv! du är ju kanoners du med!

2010-09-15 @ 20:07:10
URL: http://bloggzandra.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0