Det går bra nu..

Japp det gör det..

Äntligen har vi fått prata med en vettig människa på försäkringskassan som hjälpt mig med en del funderingar och sett till att jag fått min havandeskapspenning som utlovat!
Jag anser mig inte speciellt dum i huvudet men det ÄR så krångligt innan man kommit in i hur det funkar!

Lilla hjärtat har fått bada nu på morgonen. De hann aldrig visa oss på BB men jag gick in och läste lite och det gick ju bara fint! Jag trodde han skulle bli lite förskräckt eftersom det är "nytt"
Men han såg ut att trivas i badvattnet.. Nån gång började han surna till och gnydde, men sen lugnade han sig!

Finaste lilla barn..

Igår var jag till Cerio och borstade upp honom och promenerade honom lite.. Snart är jag i sadeln igen.. Sugen så vansinnigt!!
Men jag måste hålla mig till tåls-en stund till!

Strax en Umeåresa för koll av Ville. Måste ut på Pegasus också och köpa sulor till C som ska skos om snart.

Lite bilder på vår skatt.


Jag älskar den här bilden på honom.... Han är tametusan det sötaste jag vet i hela världen!! Lillsnarkarn..


Den här också, när han sover och suger in underläppen- jag kan aldrig titta mig less på honom=))


Ville och Farfar..


Vaken bebis!!


Far och son!



Det ser inte heelt skönt ut att sitta i en liiite för stor bilbarnstol!


Vårt lilla paket=)


Bad nu på morgonen.


Håret tog vi under kranen, då badvattnet var fullt i olja. Hihi han ser bra nog road ut.. Lillskrutt..

All for now..

Kommentarer
Postat av: Anna Å. Nyberg

GRATTIS! :D hoppas allt är bra, kram! / Anna

2010-09-06 @ 19:11:34
URL: http://jagaringensoldat.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0