Nu var det en stund sen igen..

Men det gör ju inget. Jag kan ju inte skriva om jag inte har något att skriva om..

Min bästa kompis Emma utbildar sig ju till hälsocoach! Och hennes projektarbete är- mig!
Huuur kul som helst om ni frågar mig! Det är inte varje dag som man får en egen personlig tränare..
Eftersom jag ammar så är det absolut inte fråga om någon bantning givetvis!! Utan hon har fokuserat på att trycka i mig rätt saker istället och lite nyttig motion.

Hur som helst åkte vi till stan idag. Åke behövde köpa en skjorta till dopet, och jag skulle prova på lite bodypump. Men pga mitt "tillstånd" hoppade jag över några övningar.. Sjukt kul var det iaf! 

Längtar tills jag kan dra igång ordentligt. 

Cerio är på g igen! Han fick en veckas vila nu då det var stenhårt i backen. Och det verkar ha gjort honom gott.. Han har svårt med vissa saker som jag kämpar på med. Men han är vansinnigt kul å rida då han är arbetsmyran själv!!
Dressyrträning på tisdag för Kerstin. Vi har varit in och skuttat en gång i ridhuset sen han blev frisk, ska försöka ge mig in igen nu snart.. Och i Dec är det fyra månader sen han blev friskförklarad- då får han vara med på sin första hoppträning om det finns någon plats över vill säga. God I hope so!

Jubilemumsfest i morgon för Vännäs ryttarförening! 30 år i år! Grattis!
Då går vi dit hela familjen!

All for now! hej svejs!


Kommentarer
Postat av: Zandra

åh vad kul! jag vill också vara någons projekt. :)

jag äter ju hur dåligt som helst... :(

2010-11-12 @ 21:30:23
URL: http://bloggzandra.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0