Julemys på hög nivå

Idag har vi julpyntat och julpysslat, Hängt upp gardiner, ställt fram alla tomtar, belyst om alla fönster.. You name it!! Sen har jag bakat lussebullar så det luktade i hela lägenheten! Hur julmysigt som helst! Hade vi bara hämtat min julskiva i bilen så hade det varit en 10 poängare.

Tidigare så har vi nästan aldrig julpyntat hemma då jag tycker att det är vansninngt besvärligt å plocka bort allt sen, men nu när man fått barn är det verkligen en väldans skillnad- oavsett om han inte minns nåt från i år eller nästa, men det är ändå det här med att skapa traditioner, att han ska kunna säga om 25-30 år till sina barn att si och så hade vi alltid om jularna hemma.. Skapa fina julminnen..

En annan glad nyhet vi ordnade ihop idag är att under jul och nyår tar jag med mig Cerio till svärföräldrarna, då får han stå i grannstallet så slipper jag be någon mocka sen får jag ju faktiskt rida som jag vill!

Cerio har börjat få hoppa lite igen, första träningen var i tisdags, gick bra med tanke på omständigheterna! Men vi båda är lika svaga så vi gör så gott vi kan! Nästa söndag blir det att hoppa lite för Eva, och 10 dec den första Erikträningen! Den har jag längtat till sen jag vet inte när!! Tokroligt!

Nu hoppas jag att saker och ting fortsätter gå min önskade väg!

All for now. take care now- bye bye then!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0