tisdag

det blev stressigt ikväll..

Hem från jobbet, köpa bildelar på preem- och en wunderbaum (så nu skulle jag villa käka upp inredningen i min bil för allt luktar jordgubb),sen in en sväng på apoteket, posta paket på posten, handlat, hem och packa upp, skynda mig att hämta finkan jag skulle få låna av Mia eftersom jag vågar inte köra min innan vi bytt baklucka..

Då skulle Max träna för Buster på kvällen så jag hämtade Cerio i stallet- upp på malmen, packa ur hästen och diverse prylar, skynda sig tillbaka med bilen och finkan och sen tillbaka åter igen för att hinna rida lite..

Cerio kändes väl sisådär.. Lite stökig i munnen, lite dålig bjudning, allmänt seg.. Men sen såg jag att han fått skav vid mungipan så jag antar att det var det som spökade..
Hästarna har börjat gå ute på natten nu så jag anar att han var lite trött också..

Hoppträning för Eva i morgon. Ska bli kul.. Det var en stund sen vi skuttade över lite hinder..

Peppar peppar, än känns det bra att rida, jag är lite flåsig bara.. Det blir ett par skrittpauser- men sen när var det något dåligt?
Magen växer, och kommentarerna haglar in.. Det beror lite på dagsformen hur jag ställer mig till "tjockis" för det tycker jag inte att jag gör skäl för med 5 kg och jag har snart klarat av vecka 26.. Meeeen det är ju en bit bort..

Så länge jag tar mig i mina gamla kläder så kan jag ta "kulan" (det kan ju vara rätt gulligt) Men tjockis vete´ tusan??

så ser det ut i dagsläget...  Återkommer..

Kommentarer
Postat av: jenny

Vänta bara tills du råkar ut för de personen som anser att din mage är en allmän egendom och bara kommer fram och lägger sina händer på den =) då kommer tjockis att kännas som ett litet bekymmer......hihi

2010-05-25 @ 21:17:03
URL: http://jennynystrom.blogg.se/
Postat av: Anna

Tjockis tycker jag ingen har rätt att kalla dig!!! Kvinnor som är gravida är VACKER :)

2010-05-25 @ 21:52:32
URL: http://norrlias.blogg.se/
Postat av: Pernilla

Jenny- det ante mig!! =))



Anna- näe jag håller med!! Vem tusan fick för sig det??

2010-05-26 @ 06:15:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0