knäppast

Alltså för er som inte känner mig, och för er som gör det.. Jag är en VÄLDIGT KONSTIG människa..

Snäll, trevlig- för all del, men jag är väldigt underlig..

Igår på ica gick jag förbi tvättmedel/toapappershyllan och kom som av en händelse (faktiskt) fram till blöjorna... Tänkte inte köpa något, bara kika lite, och fundera hur det vore att köpa ett paket- det är ju trots allt inte ljusår bort?!

Men så kommer det konstiga fram- hur kommer det sig att jag står där och tittar på blöjorna och sen ser mig omkring för att försäkra mig om att ingen såg mig?! Trots kulan på magen?! Det var ungefär som om jag höll på att göra något pinsamt/ eller olagligt??

Samma sak en liten stund senare på apoteket.. Medan jag väntar på min tur står jag och kikar på babyhyllan- där det finns salvor, tuttar, tvättlappar osv.. BARA tittar.. Men jag kommer på mig själv med att ställa mig en hylla till höger, och bara SNEGLA mot babyhyllan så ingen tror att jag tittar där?!

Först blir jag full i skratt av mig själv, jag nervösskrattar lite för mig själv, sen blir jag nästan irriterad.. Huuuur knäpp är jag??

Hänger detta ihop med att jag bara tycker att det är ovant att vänta barn eller är det något djupgående?? IIIINGEN aning!

Hur som helst tycker jag att det låter lite roligt att skriva om det... Men inte har jag alla sillsorter på julbordet ibland inte?!

Kommentarer
Postat av: Rebecca

Nu har ju jag inte nån kula på magen (jag är alltså ingen tjockis, hehe ; ) ) så jag brukar inte kolla på blöjor eller bäbissaker men jag kan ha samma tendens som du gällande andra saker. Man är ju ganka fånig -man borde ju få titta på vad man vill utan att behöva skämmas :P

2010-05-26 @ 12:03:19
URL: http://rebeccaandersson.bloggplatsen.se
Postat av: Pernilla Andersson

ha ha ha ja, mitt fåneri slutar inte vid babysaker, tro mig!.. skönt dock att veta att det finns fler=))

2010-05-26 @ 17:58:12
Postat av: Mona Wassermann

Riktigt roligt hade det blivit om du var så koncentrerad att snegla på baby sakerna att du inte såg att du stod och låtsades titta på preventivmedelshyllan,,, fniss fniss

2010-06-02 @ 23:14:23
URL: http://www.strandgarden.dinstudio.se
Postat av: Pia

Va roligt, jag kände precis lika när vi köpte blöjor innan Adrian kom.. Som att det var olagligt.. haha! :)

2010-06-22 @ 22:12:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0