Bildbonanza!

Lite bilder från bröllopet bjuds det på här!
Det var en av Åkes bästa kompisar som gifte sig. Ett jättefint bröllop, vi åt god mat och hade jättetrevligt. Synd bara att jag fick åka hem tidigare.




Vi har en digitalkamera anno 1436 så vi fick tyvärr inte dom bästa bilderna!


Jessika och Jennika Jennefors sjöng för brudparet!


Jag och Åke fick nöjet att sitta supernära brudparet!! Dessutom trevliga bordsgrannar! Daniel här på bilden är INTE full- fast det kanske ser ut så!! =))


Jag försökte få ett bra kort på Åke-
Bild nr 1. ser åke ut som en utvecklingsstörd.
bild nr 2. ser Åke ut som en yxmördare!!
Och på bild nr3. Alltså bilden ovan- tvingade jag honom att se lite glad ut! Och detta blir resultatet!


Myycket god tårta!

Magbilder har även efterfrågats. Jag fick så dåliga bilder på mig själv så dem vägrar jag lägga ut. Däremot kan ni få lite view from the top-


Har även en bild på utsikten från vår soffa!




All for now!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0