Dagen

Nu är det hektiskt på jobbet!! Superstressigt och folk irrar runt som alltid förr.. Men dagarna går fort, och jag tycker själv att jag är väldigt stresstålig när det kommer till jobbet.

Kl 1 slutade jag för att åka in på förlossningen med Åke och resterande i föräldragruppen. Väl där fick vi en rundvandring, spännande! Men det kändes vääldigt konstigt när vi åkte dit.
När vi svängde in på parkeringen ville jag nästan inte gå in.. Man har en bild i huvudet hur man tror att det ska vara och hur man tror att det ska se ut.. Nu när man fick en faktiskt bild på HUR det VAR, blev allt så påtagligt.

Jaa, längtar som tusan till det är dags!!

Efter förlossningsbesöket åkte vi och åt, sen hem för att cykla upp till stallet för en ridtur. Åke hade avslutning på ridskolan också.

Cerio kände nog av klättringen igår i sandtaget, jag red en stund på ridbanan, lite trippig och spänd i början, men det släppte ganska snabbt..Sen sprang han ju och skrek efter sin kompis i hagen.
Nu går han barfota för första gången sen i vintras. Men han verkar ha tåliga hovar och har inte varit speciellt öm i fötterna, så vi får se hur det ter sig. Det är så pass bra ridvägar med jord/sand så jag tycker inte det behövs om han funkar bra barfota..

Tog några skutt också, länge sen sista då transporten varit ur funktion- han kändes stark och fin i kroppen! KUL!!

NU har vi landat i soffan och jag har tryckt lite passionsfrukt- inte direkt en mirakelkur för halsbrännan men så får det bli!!

All for now..

Kommentarer
Postat av: Zandra

Jag kör på massor av snusk och snask innan sängdags, det är toppen för sömnen. haha

2010-06-15 @ 21:51:01
URL: http://bloggzandra.blogspot.com
Postat av: Pia

Men Pernilla hur i allsin dar har jag kunnat missat detta? Blir alldelse till mig & så GLAD! GRATTIS GRATTIS GRATTIS! <3 KRAAAAAAAM

2010-06-22 @ 22:08:51
URL: http://piiias.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0