semstertisdag

Gubben har lämnat mig och tillbringar veckan ovanför saxnäs för att fiska lite med några kompisar.. Jag var en riktigt ensamvarg förut.. Bara å få vara själv en stund kunde ju vara huuuur skönt som helst.. Nu blir jag ju jätteensam, om han åker iväg.. Det går rätt bra om man umgås med någon av sina kompisar.. Men han är liksom en drog den där Åke som jag har.. =)

Först var det fint väder på morgonen då hade jag tänkt åka och lägga mig på badet, sen mulnade det på så istället åkte jag och köpte färg till mitt gamla tävlingsskåp för att fräscha upp det en aning.
Då kom solen tillbaka och jag, Simon och Hanna åkte och la oss på playa del Vännäsbadet för att lapa lite sol och snacka strunt..

Hem för att äta lite sen en powernap för min del! Vaknade pigg och glad, trampade cykeln upp till malmen för att börja lite smått med skåpet, men börjar med att ta sönder ett av hjulen. Så nu har jag verkligen att göra! Suck.

Jag har egentligen mycket jag skulle kunna göra, men är inte sugen på att göra det nu.. Det rimmar ju rätt dåligt.. Så istället tycker jag att det är bättre att gå hemma och ha tråkigt..

Nu har jag dumförklarat mig nog i detta inlägg.. Jag har lyckats ragga upp Malin- så dit bär det iväg! Hej svejs..


Kommentarer
Postat av: eMALj

Hej Pernilla!

Jag fick ett extra ultraljud eftersom jag är överviktig, dom ville kolla så bäbisen växte som den skulle och det gjorde den ju :)

Men visst borde alla få fler UL. Hur mäktigt som helst ju! :)



Hur mår du i värmen? När var du beräknad?

2010-07-21 @ 01:18:04
URL: http://emalj.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0