ditten och datten i bild

Jag som var så pigg ett tag, vaknade före Åke, låg och väntade på att få stiga upp.. Nu är jag trött igen.. Eller jag vaknar med jämna mellanrum men jag kan somna om och sova hur lätt som helst efter det..

I morse klev jag upp halv 10 iaf.. Kom iofs hem ganska sent då jag tillbringade kvällen i Braxsele.
Då ringde Sara och sa att de var på malmen och skulle hoppa lite. Jag åt en snabb frukost och pinnade upp dit då vi ändå skulle bygga om sommarhagen vid 12tiden.

Roligt och se lite aktivitet i ridhuset när man är där själv för jämnan numera under sommarhalvåret.

Jag började lite tidigare med hagen så jag hade nästan hunnit färdigt när Kerstin kom. Men gräset hade blivit rätt högt på sina ställen så Kerstin tog lien och tog bort det värsta så inte strömmen störs..

Nu är det gjort iaf, så de har mat i minst tre veckor nu. Sen flyttar vi ner dem på första stället igen innan vi tar hem ligisterna.

Linade C så Kerstin fick se och vi var överens om att han är halt, inte mycket och rätt difust.. Förbaskat! Det blir veterinären för den mannen! Så får vi se vad dem säger.. Han är ju dessutom superfin i benen, torra fina ben, nån galla på bakbenen men inte alls mer än normalt. Ja ja.. Jag är ingen veterinär, jag ska inte spekulera.. Men surt är det!

Hade lust att bjuda på lite sommarbilder.. För den som vill se.



Vännäsdagarna. Min karl bjuder lite på sig själv som vanligt.. Och Simon tafsar (som vanligt!!) Och jag skrattar....... Som vanligt....


Jag och hjärtat påväg på en fisketur med båten..


Fiskelyckan blev stor för Åke som fick 4 och hos mig högg det en storgädda, men släppte vid båten! Typiskt.


Men lika glad var jag för det??


Sen till något heeelt annat.. Lillsängen är bäddad och väntar på bebis!


Stormagen! v34+6..


Älsklingen i en box på norrmalm. Fina fina häst..


Ceriogubben

Nu håller vi tummarna att det ska sluta onnes!! Jag har minsann tänkt rida när jag har kalvat! Så det så!


Kommentarer
Postat av: Sandra

Shit va tiden går fort, du blev ju nyss gravid juh! :D

2010-07-21 @ 19:02:46
URL: http://tejvor.blogg.se/
Postat av: Anna

På magformen att bedömma tror jag minsann att det är en liten tös där inne :)

2010-07-21 @ 21:07:05
URL: http://norrlias.blogg.se/
Postat av: Diana

Vilken härlig mage!!:)

2010-07-22 @ 10:28:32
URL: http://dianasverklighet.blogspot.com/
Postat av: Anna

Jag har hafft 2 pojkar o 1 tjej i min kropp o när pojkarna har varit där inne o sparkats så har det varit som en hylla , kunnat ställat glaset uppe på magen utan att det trillat... medans när sandra var där så var det mer jämt upp till, därför tror jag att det är en tjejmage :) (men jag kan förståss ha fel ;) är du känslig för dofter?

2010-07-25 @ 00:17:28
URL: http://norrlias.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0