Onsdag

I Brist på nyheter i vårt liv så lägger jag ut bevis på att min duktiga sambo kämpar för segern i "kändishoppaningen" i Brån..

Redan under sin andra lektion på ridskolan fick de trava bommar! Underbart roligt att se..

http://www.youtube.com/watch?v=lGFHKZPNYYY



Det blev årets första semla ikväll. Semla med hetvägg. Underbart en stormig dag som denna i soffan framför tv:n.
Åke var snäll nog och hämtade mig på jobbet! Sen åkte vi till stallet, mockade åt hästarna och hem igen för att börja med middagen..

Jag är ju egentligen "mannen" i vårt förhållande, sällan hemma och tar hand om hushållet, värdelös på att laga mat.. (Jag har dock blivit mycket bättre på det)

Idag stekte jag kycklingfilé. "Höftade" i turkisk youghurt, het chilisås, och en burk Uncle Ben´s sweet an sour sås.
blanda, blanda, blanda..
Kokade nudlar och det blev sååå gott!!
Riktigt stolt över mig själv..

Utgång med jobbet på fredag, med grillbuffé på Droskan. Kommer bli toppen!

Nu- trött som tusan.. Take care now- bye bye then..

Kommentarer
Postat av: Mona Wassermann

Samma här.. matlagning är liksom inte riktigt min grej, jag skruvar mycket hellre plåttak, renoverar hästbussar osv.. så i vår familj är vi... 2 män??!! Jösses undrar just hur det räknas då?

2010-02-02 @ 12:46:10
URL: http://www.strandgarden.dinstudio.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0