tisdag

Ridit Cerio idag. Han gör mig lycklig varje dag den hästen! Helt otroliga snälla lilla häst..

Han är dock väldigt annorlunda nu, än när han kom. Nu när han kommit in och fått sova, och får komma ut och aktiveras regelbundet så visar han en mycket livlig, busig och vansinnigt glad sida av sig själv.. Han har ändå inte kommit på att man kan busa när man rider. Då är han som filbunken själv..

Nu står han äntligen stilla när man hoppar upp på honom. Tänk vad lite godis kan göra ;P

Red några varv på ridbanan idag. Det kändes bara bra. Numera blir han bara lite stökig när det blir för jobbigt. Men så hittar tillbaka till sin koncentration ganska snabbt.

Hem igen för att handla till maten.. Jag hamnade i stora matlagartagen ikväll.. Gjorde en makaronilåda med lite Chiliinslag (inte katten) och när jag likväl höll på med korven så gjorde jag en bit "korv i ugn".. Då är det bara att frysa in och ta fram när man inte hinner laga eller har roligare saker för sig..

I morgon känner jag att jag kommer bli sugen på tunnpannkaka! Mums..

På torsdag kommer det fint besök från den stora staden.. Då får alla nyfikna på facebook veta vad jag menade med inlägget: Vi lär oss aldrig. Here we go again.. (ni som läste det och kommenterade förstår vad jag menar)

Inget mer att dela med mig av just nu.. Over and out!

Kommentarer
Postat av: STOCKHOLMSJENNA - Sveriges tredje största hästblogg!

Gillar du hästar? - Isåfall har jag nog bloggen för dig!

Min blogg är Sveriges tredje största hästblogg! Och har läsare ifrån många olika länder.

Kika gärna in och kolla om du gillar den!



PS. Just nu lottar jag ut ett dyrt smyckes-kit från självaste Tiffany & Co. i bloggen. Så var gärna med och tävla!

2010-02-07 @ 12:15:27
URL: http://stockholmsjenna.blogg.se/
Postat av: Mallan

Halloj



Du har en award att hämta på min blogg - GRATTIS :D



Kram


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0