Ny dag nya tag!

Idag var en betydligt bättre dag än igår! Min nya bästa vän heter Postafen! Ett piller som fått mig fungera hela eftermiddagen. Så jag hyser stora forhoppningar om de kommande dagarna!

Cyklade till stallet efter jobbet, gjorde stallet och red en mycket pigg häst, burkig och bångstyrig och flamsig- men vad jag jag vänta mig efter en veckas förtjänt vila?! Kändes dock fin på slutet.

Trampade vidare hem igen (måste verkligen smörja in cykeln med något. Jag får ju till och med kämpa i nerförsbackarna!?)
Tog cykeln på affären ( det är ändå världens bästa fordon!! Billigare än bil, snabbare än att gå!) Handlade lite förnödenheter, hem igen- damsugat hela lgh, bytt sängkläder till de nya vi fick av svärmor! Tack snälla för dom!

Oj nu när jag ser tillbaka har jag inte gjort så mycket? Men till skillnad från tidigare i veckan har jag inte ens tagit mig ur soffan. Så allt är väl relativt antar jag!

I morgon kommer Hero, spännande!!


Kommentarer
Postat av: Fia

postafen, är hon gravid???

2010-02-16 @ 23:39:28
URL: http://fiamittilivet.bloggplatsen.se
Postat av: Pernilla

Eller Åksjuk =)

2010-02-17 @ 08:11:28
Postat av: Förmodligen :)

2010-02-20 @ 23:09:37
Postat av: madeleine

MEN GRATTIS PILLAN OCH ÅKE!! Det visste ja inte,men ja vet ju inte nått så haha! Vilken vecka? kramis

2010-02-22 @ 21:00:48
URL: http://myddis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0