Lördag

Bästa morgonen man kan tänka sig! Frukost på sängen.. Två färska smörgåsar och mjölk- det bästa! Tack finaste Åke..

En lugn morgon med lunch på Caféet, sen stallet och en ridtur!

Efter det stod det en dusch på schemat för att sedan bege sig till Umeå. Vi är på jakt efter ett nytt matbord. Men dum som man är så kollade jag inte öppettiderna för affärerna. Och jag säger bra- Jävla Umeå!! Om det är lönehelg kan dom väl för fan ha öppet två timmar extra? Allt stängde ju 16.00 förutom Jysk som ändå inte har det vi söker, eller rusta! KUL!

Men jag var in på BOOM 20 minuter innan stängning så jag hann gå något varv och fota några intressanta bord med mobilen eftersom Åke inte följde med.

Sen iväg på Bowlinghallen där jag skulle bowla med mina syskon och deras respektive- mina riktiga syskon som jag typ ALDRIG träffar!
Jag var riktigt bra i första omgången där jag hamnade tvåa efter en stark insats av brorsan.. Och omgång två kom jag på en fjärdeplats! Näst sista med andra ord =)

Efter detta äventyr blev det en sen middag på Sonyas på vasaplan som hade en otroligt bra buffé!!
Så, mätt och nöjd sitter jag nu i soffan hemma och önskar att Åke hade samma filmsmak som jag, så jag skulle få titta på lite nyinköpt film, men jag får väl vänta på någon dag då han är borta!

Tack för mig- Hej!


Kommentarer
Postat av: Fia

låter ändå som en bra dag!!



Har precis kollat en sån där riktig amerikanst cheerleadingslisnk gulligullfilm. Jag fullkomligt ÄLSKR såna!

2010-02-27 @ 22:39:05
URL: http://fiamittilivet.bloggplatsen.se
Postat av: Therese

Men lilla vän ska ni ha barn, gud så kul.. en annan har ju inte facebook..

Stort, stort grattis och hoppas du ha fått må bra..

Ha ha skrattar åt din gubben på bilderna lite längre ned, han kan posera han, fniss..

Stor kram och än en gång grattis

2010-03-04 @ 07:14:41
URL: http://vxlhaxanfranorrland.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0