bloggtorka!

Nu har det varit total bloggtorka! Har väl inte haft så mycket spännande kanske? Ni som är vän med mig på facebook kanske har läst att vi väntar smått.. Vi ska ha barn i slutet av Augusti. Vilket vi är mycket glada över och tycker ska bli himla spännande. Och konstigt!

Än så har det inte riktigt gått in i huvudet. Än så länge så anser jag mig bara som gravid, men att det kommer ett barn utav det, finns liksom inte!

Annars rullar det på.. Vi har tagit ett mycket snabbt beslut om att låta någon annan få dela sitt liv med Hero. Just nu är han väldigt mycket hund! Vi tycker mycket om honom. Men känner att det inte är läge just nu. Det känns inte kul att känna att man eventuellt inte har möjlighet att aktivera honom så mycket som det behövs när vi väl ha blivit föräldrar. Han är väldigt snäll, men tonåring och kräver mycket aktivering!

Cerio visa framhovarna varje ridtur! Han gör mig aldrig besviken.. En riktig arbetsmyra! Nu när det varit så vansinnigt kallt så fick han faktiskt 10 dagars välbehövlig vila. Och när jag hoppade upp i sadeln igen kändes han mycket fin och la energin på bara de rätta sakerna!

Jag kommer rida honom så länge jag kan sätta kvalitet på ridningen och så länge jag känner att det känns OK. Det är tur att han är snäll! Aldrig har han någon fundering på att göra dumheter!
När jag själv sen inte kan rida får jag be någon annan fortsätta utbilda honom tills jag är i sadeln igen.
Vilket är (om jag känner mig själv rätt) ganska omgående efter nedkomsten om jag är pigg!

I think thats all for now!


Hero söker nytt hem.  1år och 4 månader, kastrerad.

Hör av er om ni är intresserad så vidarebefodrar vi er till djurskyddet
då han återgår i deras ägo ifall vi beslutat oss om att inte ha kvar honom!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0