Award..

  

Dena award fick jag av MallanBallan.. En rolig och spännande uppgift! Haka på ni också..
Såhär går det till:

  • Kopiera awarden till bloggen.
  •  

  • Länka till personen du fått awarden av.
  •  

  • Berätta 7 intressanta fakta om dig.
  •  

  • Välj 7 andra bloggar att ge awarden till.
  •  

  • Länka till deras bloggar.
  •  

  • Lämna en kommentar på deras bloggar att dom fått en award av dig.


  • Ja.. Trilla inte av stolen av dessa intressanta fakta nu..

    1. Jag är tokig i TV! Vill alltid se tv. Skulle nog inte klara mig utan. Och får jag för mig att jag ska se ett program på kvällen, så planerar jag min dag därefter. Det som är så tur numera, är att det mesta kan man se på webbtv! Sååå. Om man efter blod, tårar och tandagnisslan missat ett program så finns det ju på nätet! KUNG!

    2. Jag är en jävel på att backa hästtransporter/ släpvagnar i alla former. Det började med att Åke vägrade hjälpa mig när jag själv inte kunde. Då stod han och SKRATTADE, när jag ville ha hjälp!! (man kan blir ursinnig för mindre) Så i rena vreden och min tjuriga sida som kom fram så lärde jag mig till sist. Så numera gör jag det gärna själv så jag vet att det blir bra.

    3. Jag har en egenhet att jag alltid måste tvätta händerna innan jag hoppar in i duschen. Det spelar ingen roll vad jag har gjort innan. Det är bara ett måste.

    4. Jag gillar oftast musik som ingen annan gillar. Eller jo- jag och gammtanterna och möjligtvis de utvecklingstörda. Det är sen min "skada" som barn som mamma prentade in dansband i mitt huvud. Så än idag kan jag tycka att gammdängorna med arvingarna svänger på rätt bra. Sen är det lite såklart Nordman, Carola. och alla radiohits. Gillar RNB, pop osv. Jag ääär normal också.. Men det gamla ränderna finns liksom kvar!

    5. Jag bojkottar Edward Cullen heelt!! Jacob Black is the only one!

    6. Avskyr Bea! Bearneisesås kan fara åt helvete.. Jag är väl då en av mycket, mycket, myyycket få!

    7. Har inte så många "tvångstankar" men en av dem är att GodNatt alltid måste vara det sista ordet på kvällen/natten. Så även om det så innebär att man måste säga det 73 gånger (ni vet när man sagt godnatt och sen kommit på något man ville säga innan man glömmer vad det var, så måste jag säga det igen sen) Då kan det bli en heel del GodNatt. Fråga Malin!

    MM... det var nog det jag kom på ikväll!

    Dom som får Awards från mig är:

    Emma Rehnman

    Ingela Björkman

    Linda Vegerud

    Lisa Borgemo

    Matilda Lundberg

    Pia Nareus

    Sofia Ender

    Får se nu vilka som tar tag i detta.. Allt för mig. Pööss


    Kommentarer

    Kommentera inlägget här:

    Namn:
    Kom ihåg mig?

    E-postadress: (publiceras ej)

    URL/Bloggadress:

    Kommentar:

    Trackback
    RSS 2.0