Idag!

Börjar med babysím, på det lite julshoppning, hem- bära upp allt inkl tung bilstol med ett st barn i. Gubben kommer hem: jag får stressa iväg till stallet(ska upp och hoppa i ridhuset) tar mig inte från gården med häst i transporten, lastar ur, tar mig fortfarande knappt 1m. Hittar grus- grusar halva gården, provar igen, kör 25m, lastar häst IGEN. (snäll häst) 40min senare: uppe på ridskolan, inser att jag har punka på transporten, hoppar lite med hästen, ramlar av!, hoppar lite till, åka och pumpa däck i vännäsby, tillbaka- hämta hästen, åka och lämna hästen hemma i stallet, 

23.55 hemma i soffan- starttid 11.25

Nu sängen!

Kommentarer
Postat av: Zandra

usch vilken dag! jag som tyckte att min var jobbig!!

stackare.

tack för julklappen, den var god. eller jag menar.. dden har jag inte öppnat än. haha!

varför pumpa däck i vännäsby och inte i vännäs?

2010-12-21 @ 14:47:14
URL: http://bloggzandra.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0