nya livet

Det är mycket just nu.. Ville är underbar! Hur snäll som helst, fina lilla pojke! Igår var vi på återbesök på Barn4, läkaren tyckte allt såg bra ut.
Men vi blev inte utskrivna då de glömt att väga honom innan vi åkte hem.. Så eftersom dom bara har hans födelsevikt och vikten vi fick igår så vet man inte om det är påväg upp eller ner. Återbesök igen i morgon..

Det som är jobbigt å tampas med just nu är alla hormoner.. Det är jobbigt att måsta gråta fast man är så glad?! Det rimmar liksom inte..

Det går ju över men så är läget just nu. Allt är lite för nytt.. Det enda jag orkar fokusera på är Vilgot. Sen är orken slut till allt annat.

Men det handlar också om att jag som alltid kunnat göra allt på en gång, hunnit ha allt kliniskt rent, och alla andra sysslor som ska göras. Men jag vet att jag måste tvinga mig att tagga ner. Jag vet att det är ingen fara att det finns disk kvar eller att det jag hade tänkt göra kan vänta!
Det blir en stressfaktor de perioderna under dagen då jag känner mig lite svagare. Även om Åke tar hand om allt. Jag behöver inte ens göra något..

Det är många som varit förbi, tack för alla fina presenter!

Nu blir det en powernap! Hejs!

Kommentarer
Postat av: Zandra

Jag kommer också vara sådär. just därför hinner jag klart allt nu så jag känner att allt det andra kan vänta sen när bebisen väl är här.

2010-08-31 @ 11:06:29
URL: http://bloggzandra.blogspot.com
Postat av: eMALj

Samma här!



Ta det lugnt och njut av finpojken nu :)



KRAM!

2010-09-01 @ 11:50:58
URL: http://emalj.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0