SM

Har varit på Hippo nu i fyra hela dagar och tittat på hästhoppning. Finns otroligt mycket fina hästar, fy tusan!
Kom hem ikväll och åkte och red Loppan. Lite bomarbete bara. Hon överhoppar sig inte som Grynet gjorde, jag sitter och väntar på världens skutt men icke. Det tar en stund att vänja om sig.

I morgon åker jag och rider Mabelle i brån. Och sen lät det som att Sara skulle hälsa på mig och Loppan och rida en sväng.
Evaträning på onsdag! Great.
Har tagit en fast plats för Buster nu också! Tror det kan bli bulla- om jag inte blir döv på kuppen nu när vi ska börja vara inne!!

Nu har jag flirtat in mig hos Ingela också, så jag får hoppa Diza på umetävl i okt, älskar att tävla, om än så bara unghäst!
Förhoppningsvis får Loppan också starta någon klass.

på väg mot ridbanan:


Kommentarer
Postat av: Fia

åh vad roligt att du får tävla lite! Hon såg väldigt sugen ut i hagen idag, Loppan. Riktigt på G haha alla var på G i den vinden!



2009-09-27 @ 22:28:02
URL: http://lunasmammas.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0