nu rullar det igen!

Har skuttat runt hela dagen idag, gick bra på jobbet, mycket att göra hela tiden!

Hem, kasta i sig lite blåbärssoppa cykla iväg till brån, red Mabelle- träffade Carro så vi tog en sväng, cyklade hem och mellanlandade i lägenheten och hämtade Nenji- cyklade vidare till Loppan och gjorde stallet. 
Sen kom Sara som ville ta en liten sväng på lilla gumman. Så då följdes vi. Jag på: Cykeln- vad annars?

I morgon ska jag börja rida Lilla igen, känns synd att utbildningen stannade upp där ett tag men vi får se det som en liten vila!

Nu har jag anmält Loppan och Diza till Umeåtävl i okt. Båda får gå 95 och 1m.

Evaträning på onsdag och klubbtävling på söndag! Blir kanon!

Nu ska jag betala räkningar. Alltid lika kul!

När ska jag hinna laga mat? Tur att vi alltid gör storkok och sen fryser in i matlådor. Annars skulle vi inte få i oss någon mat.. Orutinerat!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0