trött, ont, sunkig dag

Ingen vidare dag idag. Gud vad jag gnäller- men oj så skönt. Och vars ska jag gnälla om inte bloggen? De stackars satar som är less behöver ju inte läsa..

Inget å göra på jobbet idag- igen, hatar det. Man tittar på klockan heela tiden. Är seriöst väldigt, väldigt orolig för min framtid där. Det är nog därför jag inte är tillfreds någon annan stans heller. Sur och lättretlig!
Trivs ju så bra! Vill verkligen vara kvar- och lönen är ju inte helt fel.

Hem och gjorde middag. Har skärpt till mig nu och GÖR faktiskt en middag. Makaronilådan igår var en succé, så jag fick väl en kick.

Åke jobbar sent. Tråkigt om kvällarna utan honom.
Åkte upp på malmen med Amigo. Har har en liten testperiod just nu, men nu är det ju en ny människa som hanterar honom också. Klart han testar sina gränser.

Ont i axeln efter all flytt. Lyft mycket, lyft tungt, lyft fel! No good combo!

Evaträning i morgon! Ser jag verkligen fram emot.
No more complaining today. Snart desperata!


Liten har blivit stor. Amigo i sommras.


Kommentarer
Postat av: Keå

Verkar ha punka på höger fram.

2009-10-27 @ 21:13:49
Postat av: Pernilla

Tur jag har dig Keå. Du vet hur man muntrar upp någon! =)

2009-10-27 @ 21:29:25
Postat av: Fia

hehe hörde Nixan kommit på egen hand också i söndags!



Gnälla bör man annars ja annars sprängs man ju!

Förresten om du vill köpa nåt (ingen aning om det är bra eller inte) så får man 100kronor rabatt på www.horze.se kan ju pigga upp!

2009-10-28 @ 00:10:06
URL: http://lunasmammas.webblogg.se/
Postat av: Pernilla

Ja hon är lurig lillapixan! Men vilken koll du har! Då måste jag gå in och kika! det om någon skulle pigga upp=)=)

2009-10-28 @ 05:40:44
URL: http://primadonnna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0