tisdag

Tog Nenji med med och åkte direk till stallet idag.. Red en sväng med Lillan först.
Hon ska visas i morgon igen för några spekulanter från Skellefteå.
Får se vad det blir av. Sköter hon sig som med mig så borde de ta henne på plats! Personligen tycker jag att det är underpris! Jag känner ju vad jag sitter på! Hoppas verkligen någon riktigt duktig dressyrryttare köper henne! Det vore klart slöseri på den talangen om hon bara skulle gå och lufsa runt hemma och / eller tävlas på någon lingondressyr. Hon kompenserar sin storlek med mycket annat!!

Sedan red jag Loppan efteråt. Det gick bättre idag då solen värmt upp backen så det ändå gick rida efter vägen.. Kändes fin efter jag hade fått bråka lite med henne de första fem minutrarna- inte ofta det händer! Men vi har alla våra dagar!

Får sluta tidigare från jobbet i morgon.
12.00 Visa Lillan
14.00 Evaträn Diza
16.00 Evaträn Loppan
18.00 Tog på mig att jobba på hemtj. Åke är ju ändå inte hemma! Slutar 21.30

Blir full rulle!  Just as I like it!

Nu väntar jag på besök från LillEmma, vi ska spana in DHW lite senare!

Love P.


Kommentarer
Postat av: Anonym

Inge mer å göra? Tror du inte de går att pressa in ett par grejer till? :D



*eskimåpuss

2009-10-13 @ 20:54:19
Postat av: MallanBallan

Inge mer å göra? Tror du inte de går att pressa in ett par grejer till? :D



*eskimåpuss

2009-10-13 @ 20:55:29
Postat av: Pernilla

eeehh. nä jag tror det var allt=)

2009-10-14 @ 08:22:21
URL: http://primadonnna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0