Rörigt i huvvene!

Just det, det är vad det är- rörigt i huvvene!
Åke åkte till stan idag med gårdagens födelsedagsbarn. Nenji fick ett nytt halsband och ett nytt koppel! Så fin! och inte att förglömma en (svindyr) hårborste- Furminator heter den visst!

Har man inga barn får man skämma bort djuren!

Hyllorna och rumsbordet blev färdiga idag. Lämnade in det i måndags på jobbet till målarna så de skulle ge det lilla paketet en ny finish! Blev super! Från mörkt trä till vitt! Nu återstår det bara att montera ihop allt!

Som tack för hjälpen har jag bakat snickerskakor till dem så de får vräka i sig i morgon..

Jag själv åkte förbi Ofelia i stallet och fick diverse instruktioner i kvällsrutinerna i stallet.
Jag mfl agerar nämligen hästskötare  medan fam Lundberg tar igen sig på varmare breddgrader nästa vecka.

Sen åkte jag till stallet för att mocka och ta hand om vilddjuret!
Gick super på träningen för Eva. Hon tänder ju till när man hoppar bana, blir lite spänd emellan åt. Det är ju en känslig häst. Gäller ju att hitta alla knappar.

Bådar gott inför helgens tävl.

Nu sticker jag och min bättre hälft till MallanBallan och ser film!

Kommentarer
Postat av: Fia

hon såg då jäkligt taggad ut i hagen idag! Helt galen! :-)



Och jag som har barn köpte ändå swarowskikristall halsband till Sally när hon var pytte som inte passar nu!

2009-10-15 @ 20:46:56
URL: http://lunasmammas.webblogg.se/
Postat av: Pernilla

ha ha jaha, tokstolla! varför får jag aldrig se när hon speedar i hagen sådär=)

2009-10-16 @ 05:57:01
URL: http://primadonnna.blogg.se/
Postat av: Fia

vet inte hon kanske inte vill skrämma dig ;-)

2009-10-17 @ 13:12:03
URL: http://lunasmammas.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0