Nu får jag vara hurtbulle!

Har hunnit med hur mycket idag som helst!!
Upp och jobbade i morse efter att ha tagit på mig att jobba hela helgen på hemtjänsten! Delad tur idag- slutade kl 10 iväg och red Loppan- Hon kändes jättefin!
Åka till stan för att agera hästskötare till Hilma, Sara skulle ut på en premiärtur. Gick bara fint fint! Där satt hon som en smäck i sadeln!

Hem och fixa lite middag då vi ska bjuda Lillemor och Magnus på käk i eftermiddag!
Börjar jobba igen kl 4 så innan dess ska vi ha ätit också. Och efter jobbet åker jag tillbaka till Lille och Magnus, så får vi se vad kvällen har att erbjuda.

I morgon skulle jag ha hoppat Loppan i en klass på Norrmalm men var tvungen att jobba istället. Måste ju kunna finansiera mitt impulsköp!
I morgon efter jobbet så åker vi till Umeå jag och Åke. Det blir dubbeldejt, Sushi och Bio med en jobbarkompis till mig och hennes Karl!

I veckan väntar Evaträningen igen, och så ska Buster sätta igång med sina träningar. Spännande, har hört att det ska finnas bra öronproppar på claes ohlsson =) Annars är han toppen!

Kommentarer
Postat av: Fia

roligt!!

2009-10-03 @ 16:12:21
URL: http://lunasmammas.webblogg.se/
Postat av: Keå

Hur går det med Åketräningen då?

2009-10-03 @ 17:52:52
Postat av: Pernilla

Keå- Jo du, snart har jag honom där jag vill!! Han är så väldresserd för tillfället och lyder minsta spark med sporren.. Annars har jag ju alltid piskan!! =) =) =) =) =)

2009-10-03 @ 21:01:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0