Motionerat klart

Fick avboka min klipptid för att hinna med allt idag. Iväg till stallet direkt efter jobbet.
Jag började rida Diza, ska ju hoppa henne för Eva i morgon. Hon kändes fin, rolig häst med många kvaliteer.
Sedan tog jag en tur över åkrarna med Lillan som gör ständiga framsteg! Duktig liten!

Efter det bar det av till Norrmalm med Loppan. Fina fina lilla häst!! Red på utebanan, hoppade några språng på volt också, har det jobbigt i högervarvet! Men hoppar mindre spänt än förra gången. Taggad inför i morgon!

Pratade med Simon nu ikväll.. Guud vad jag önskar att jag inte gett bort mitt jobb.. Det låter så härligt även om jag vet att det inte är en dans på röda rosor varje dag!
Men jag hoppas verkligen han ska trivas!! Han kommer väl hem någon gång. Känns ändå som jag gjort en god gärning. Han är ung och oförstörd! Han ska flytta runt.. Gud vad jag just lät som en medelålders mamma!

När nu blire säsongspremiär på DHW. LOOVE IT!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0