mix megapol

Jag lyssnar ju varje morgon på mixmegapol. Detta var gårdagens samtalsämne! Huur kul som helst! Det finns så mycket äckliga människor där ute i sverige. Här är ett uttdrag från deras hemsida där de delat med sig av morgonens sms!


Så till det äckliga igen, för er som är intresserade kommer här en del av de SMS vi fick under morgonen på temat "Vad är det äckligaste du haft i munnen".


När jag var i treårs åldern plockade jag upp en levande humla och stoppade i munnen. Lite obehagligt men inte så äckligt. :) Kram Karin
 
Jag älskar att klämma finnar och pormaskar.. Min kille hade en riktig inombordare och när jag klämde den skvätte rakt upp i min mun. Men jag kunde inte sluta klämma, men efter borstade jag tänderna!!!
 
 Jag fick en daggmask i min mun en gång. Ingen höjdare måste jag säga. Men det konstigaste blir nog ändå kolunga....gott ända tills man vet vad det är man äter! /Sabri
 
Mina inte helt gamla brorsöner skulle en sommar bjuda mig på en sallad som dom själva plockat i farmors land. Det såg inte så tokigt ut med sallad, morot o rädisor. Däremot hade det ju varit bra om dom spolat av salladen för på undersidan av det blad satt en snigel som följde med in i munnen. Jag äter inget dom bjuder på längre! Helen
 
Sonen var sex år och hade tappat en tand, senare samma kväll satt jag i soffan och åt en 88:an glass. Lite krokant spilldes och tarv som jag var plockade jag upp krokantspill ur soffan och gissa vad jag fick i munnen om inte grabbens tand. Häls Micke Borlänge
 
Jag råkade äta en använd snus en gång.. Vi åt pizza efter en krogkväll å min kompis hade lagt sin använda snus bredvid sin pizzarest. Jag trodde det var en kebabbit så jag mumsade i mig den.. Jag insåg snart att det INTE var kebab. /Pernilla
 
Jag skulle dricka ur en ölburk. Men i den låg det massor av fimpar. Smakade inte alls bra. Smaken kom tillbaks varje gång jag såg en ölburk. Kram Elin
 
Det konstigaste jag haft i munnen måste va tjurbajs. Vi hade en gård förr och då en dag skulle jag rengöra hos dom en dag. Och då va det en tjur som va lite dålig i magen, så när han hostade till lite så givetvis så kom det ju ur där bak också. Där står jag nerduschad med tjurbajs i hela ansiktet efter hans hostattack. :) Mvh Christoffer
 
Min svärmor röker och brukar därför gå ut och röka där hon också har en burk med vatten som hon fimpar i. Den burken med gamla fimpar hittade vår son och drack ur. Mvh Joachim
 
Vi hade fest o bjöd på chokladpudding, hade bytt blöja på min dotter o gick ut i köket. Slickade i mig lite chokladpudding mellan tumme o pekfinger men det smakade inte choklad. /Henric
 
Var jävligt bakis och skulle ta en tablett mot huvudvärken, såg först när jag svalt tabletten att det var Axilur maskmedel för hund o katt.
 
En kompis till mig satt och skojade med sin dotter. De skrattade högt båda två, dottern på ca halv året och var full matad. Hon spyr rakt ut i mammans ansikte som skrattar högt. Fy vad äckligt det var.
 
Min kompis dotter åt våra bur fåglars ägg. Hon tog dem från redet. Cattrin

Var 8-9 år och blev lurad av äldre skolkamrater, dom hade gjort chokladbollar med socker på. DET VAR HUNDSKIT!
 
Kompisens dotter var med sin pappa i garaget, då hon hitta en burk med blått innehåll som hon drack. Inte så bra då det var glykol
 
En liten flicka skulle hämtas av mamma på dagis, och är ute på gården. Hon har något i munnen som liksom låter mot tänderna när hon ivrigt suger på det. Mamma tror att det är en sten och ber henne spotta ut det. Det som kommer ut är en snigel! Det var skalet som låtit mot tänderna! Urk!
 
Har du druckit någon annans saliv? Någon hade du spottat i en tom ölburk, ca halvfull när ja tog fel. Såå äckligt! Aldrig spytt så mkt!
 
Hej, åt fruktyoghurt en gång och tog en sked med vad jag trodde var bärbitar. Smaken var dock gräslig så jag spottade ut. I yoghurten låg en tvestjärt. Funderade på att kontakta företaget och kräva gratis förbrukning i ett år men yoghurt var inte det jag var sugen på just då.

Möglig slemmig sortdryck direkt ur spirtflaskan efter ett gympass! Numera innehåller flaskan bar vatten. Fy faan vad vidrigt när jag insåg vad det var!! Uäck
 
Det är värre att ta tandkräm istället för hemmorojdsalva i rumpan. Vissa extra friska tandkrämer svider hemskt i kontakt med en sargad tarm, fick min far erfara. Mvh Susanne
 
Familjemiddag med chokladfondant till dessert. Märker lite senare på kvällen att jag har spillt choklad på t-shirten. Sträcker ut tröjan, sätter munnen mot tyget och skrapar av den torkade chokladen med tänderna. Det smakar dock inte choklad, det visar sig att en hund som jag tidigare haft i knät på något vis torkat av sig med rumpan med kvarvarande rester med avföring i, mot mitt bröst... Mvh Jonas
 
Jag så morgontrött att jag tog fel på tandkrämen och tjejens brunkräm. Tänderna blev bruna och fina fy fan vad det smaka. Mvh Sebastian
 
Jag var med jobbet i London. Där var det två kollegor som hade glömt tandkrämen hemma. Därför gick de ner till butiken på hörnet och köpte varsin tub. Men det visade sig när de kom ner att det inte hade varit tandkräm. Båda hade borstat in tänderna i lim för löständer. /Joachim
 
Jag skulle borsta tänderna en morgon men tog fel. Tog tandborsten som vi brukar använda till hunden! Bara tanken på vad den hundmunnen hade ätit fick mig att må rätt illa! Sara från Uddevalla
 
Jag råkade få en blodigel i munnen när jag var i Australien och gick i regnskogen! Trodde jag spillt köttfärsås och i mörkret i tältet blev det fel! Tur att jag inte hann tugga till! /Stina 
 


Kommentarer
Postat av: Fia

fy fan en del var riktigt otrevliga. en gång för flera år sen hade jag köpt lite naturgodis på min lokala konsum, såna chokladcocostoppar, oj så gott! satt hemma i soffan o mumsade, hade ätit säkert en 5stycken tittar ner i påsen hinner tänka oj vad mycket cocos det var i dom här, tar en till biter av halva och tittar sen på den. waht?!?! Cocosen RÖR på sig!?!? spottar ut o tittar i påsen igen ALL cocos rör på sig. det är inte cocos det är små feta vita larver. Jag mådde såå illa borstade tänderna 10 gånger o gick tillbaka till konsum och visade vad jag hade i påsen. Fick pengarna tillbaka och dom sålde aldrig mer natrugodis.

Jag gillart fortfarande men det tog några år och mycket synande i lådor o påsar.

2009-10-29 @ 09:36:09
URL: http://lunasmammas.webblogg.se/
Postat av: Pernilla

men skämtar du?? det var jävlar i mig det värsta jag hört!!! och jag som ÄLSKAR dom!!!!!!

2009-10-29 @ 14:12:01
URL: http://primadonnna.blogg.se/
Postat av: Fia

nä tyvärr inget skämt. men som sagt jag äter dom själv igen så det är bara att kolla ordentligt!

2009-10-29 @ 14:46:48
URL: http://lunasmammas.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0