hjulet snurrar

För alla som undrat så bor vi kvar i vännäs fortfarande. Många som hört av sig och läst att vi flyttat men inte vart. Då kan jag meddela att det endast är två kvarter bort. Köpmangatan 36.

Hunnit med mycket idag trots att jag känner av ryggen men farmför allt axeln. Vete´tusan vad jag gjort?
Började lite med urstädningen av gammlägenheten tidigare idag, sen packade jag upp de sista kartongerna hemma. Betalade alla räkningar.
Åkte till stallet och tog en sväng med Amigo. Älskar när underlaget är såhär. Inte kul förvisso att skölja av all utrustning när man kommer tillbaka, men man kan då rida som vanligt!

Åkte och mockade stallet hos Lundbergs, tog in pållarna, cyklade hem.
Fick världens sug efter makaronilåda!
Det blev ett hej- hejdå till Åke som skulle iväg och fortsätta städa ur lägenheten medans jag handlade och skulle göra mat.
Mycket gott blev det iaf. Skönt å få en lugn stund vid middagsbordet med Åke också. Synd bara att maten inte var mer romantisk- men iofs.. Den blir vad man gör den till!
Min nya häst är betald i detta nu också. Får se när han får plats på en transport mot kallare breddgrader!

Nu blire sängen! hej med er..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0