här rullar det vidare!

Evaträningen blev inställd. Åkte upp ändå och skuttade lite med Loppan och Diza. Red Lillan en sväng på kvällen också. Hon tar sig verkligen!
Träningen för Buster gick bra. Han är noggrann och stenhård, det är jag tacksam för, det är först nu man upptäcker hur mycket man slarvar!

Taggar inför nästa veckas Evaträning med Diza och Loppan. Hoppas den blir av såhär just innan tävlingen, då båda ska få vara med!
Var hos frissan igår också. Detta blev resultatet, jag är fortfarande lite ovan så det känns som jag ser ut som en pojk. Så hädanefter kan ni ju kalla mig Per!



Tänkte visa lite tukietbilder också. Kändes inte speciellt roligt att lägga ut dem efter resan. Längtar tillbaka nu när det är ruskigt kallt och mörkt..

Hotellet

Blekfisar första dagen!

Softa vid poolen, med bok och drink mest hela tiden!

 31 grader i luften 28 i vattnet! Underbart..

 Vi delade hotellet med några kända ansikten också! Lena och Claes samt Patrik och Lena. (På bilden; Maria, Åke och Claes)



Patrik, Lena och Jag.

 Turkisk afton, de hade gjort isskulpturer, och skurit i meloner-vilka talanger!

Hela gänget!

Kommentarer
Postat av: Keå

Du blev ju lik hon Anna Anka!!!!

2009-10-10 @ 19:23:26
Postat av: Pernilla

Tack idiot!!

2009-10-10 @ 20:10:31
Postat av: Sandra

Gu va snygg du belv da.. :)

2009-10-11 @ 19:34:13
URL: http://heltvanligmorsa.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0