Full fart!

Varför tänker jag hela tiden att "i morgon" kan jag ta det lite lugnare? Snacka om att bedra sig själv!

Slutar tidigt på fredagar på Dooria. Kl 14. Sen iväg och mocka till LillaGrå och Herman, hem rasta jycken och börjar mitt nästa jobb kl 15- 21.30.
Sen ska jag hinna upp till Lundbergs och ta han om storhästarna inför natten. (Hoppas nu att de får en resa med bra väder i turkland!) När vi åkte började lågsäsongen sa de till oss och då regnade det sista dagen.

I morgon har jag tänkt stiga upp tidigt och börja med flytten på riktigt. Åke är hemma hos mammpapp i Granån. Jag ska passa på att flytta förrådet och det jag orkar bära själv.
Så får jag förhoppningsvis förstärkning när han kommer hem på söndag.

Ska även försöka hinna rida lilleplutt på lördag. Sen ska vi in och filma honom när han löshoppar på söndag, och Evaträningen på onsdag! Kommer bli kanoners.
Får se när i veckan Lillan ska visas också. Lite bättre med ridhustider denna vecka!




Kommentarer
Postat av: Fia

hmm jag kan iaf glädja dig med tt du inte behöver mocka till Herman för jag gjorde det idag!



2009-10-23 @ 12:09:59
URL: http://lunasmammas.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0