fredag!!

Nu är försäljningsvideon klar på Amigo och ligger ute på Youtube, många, många intresserade. Hoppas han hittar ett riktigt bra hem där någon söker en tävlingskompis. Lillstjärnan kommer gå långt!

Fredag idag och helg.
3- rätters middag på Great Eastern med Emma och Fredrik i Umeå. Sen skulle vi gå på bio men för tt fylla ut tiden så gick vi på allstar och drack lite drinkar. Stackars Emma drog kortaste strået och fick köra.

Inhandlade godis och gick för att se "trubbel i paradiset" en riktig Pernillafilm! Jag skrattade hejdlöst genom filmen. De andra fnittrade på sidan av mig så inte tror jag de tyckte den var så dum heller!

I morgon ska vi upp med Lillan på Norrmalm och släppa henne i ridhuset. En kvinna som är intresserad av henne och varit och ridit en gång. Får ser vart Lillan hamnar till slut?

I morgon kväll ska vi på 35års fest. Det blir toppen.
På måndag börjar min vita månad, hade egentligen tänkt idag, men HUUr dumt är inte det? Måste ju liksom ställa in mig och förbereda och stöta och blöta så jag ger mig själv de bästa förutsättningarna! Men jag tycker ju att 28 dagar ska vara peace of cake! De säger ju att efter den perioden så blir man av med godissuget! Tjo- det tror jag vad jag vill på!

Se ya!


Kommentarer
Postat av: Fia

är du ensam? om den vita månaden alltså? kan köra med dig annars :-) så länge jag får äta lite choklad och dricka alkohol nästa lördag så är jag på iaf :-)

2009-10-31 @ 13:22:34
URL: http://lunasmammas.webblogg.se/
Postat av: Pernilla

Men såklart! börjar på måndag! det blir toppen då kan vi stötta varann lite=)

2009-10-31 @ 13:26:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0