Kul grej jag snodde från Sofia!

Hur bor du: Världens mest lyhörda lägenhet..
Brukar du komma i tid: Jag är Sveriges tidspessimist, är minst 20 minuter innan avsatt tid!! 
Hur lång är du: Alla ynka 169 cm!
Kan du laga mat: Om du frågar mig- Javisst!! Om du frågar min älskling: Javisst!! (vågar inget annat)
Vad jobbar du med: Gör dörrar
Vad har du på dig just nu: Jeansleggings och Everest vinterjacka 3e okt!! Tragiskt.
Har du någon fobi: Sådant som kryllar, typ insekter eller larver i stora gäng.
Hade du en bra kväll igår: Jajjemen!
Vilket är ditt senaste inköp: Fanta
Din favoritdryck på morgonen: just nu- blåbärssoppa!
Var fick du dina senaste pengar ifrån: min lön!
Har du sovit i din egen säng inatt: Ja, the one and only!
Vad hade du sönder senast: Min bil!
Vem snackade du med senast: Hunden. Vi brukar ha mycket givande samtal!
Varm favoritdricka: The!
Favoritdricka när du är riktigt törstig: Bubbelvatten
Alkoholhaltig favoritdricka: vitt vin och grögg!
Saknar du någon just nu: Grynet- men henne slutar jag aldrig sakna! Åke förstås.
Vad ska man göra för att få dig irriterad: Oftast inget, jag blir irriterad ändå!
Någon jag stör mig på: Anna Ankjävel!
Intressen: Häst, häst, häst nakna katter, nakna Åke, min hund och Häst.
senaste person du kramade: Åke
Senaste person du ringde: Åke
Senaste person som ringde dig: Lillemor- hon är snäll hon! Ingen som ringer mig nu för tiden!
Vad drack du senast: Portello
Vill du ha barn: Jajjemen.
Längtar du till din födelsedag: Absolut.
Har rakat dina ben någon gång: He ä änna sällan! Fryser juh..
Är du sugen på något nu: Alltid sugen!.... jaha.. öö.. Jo. en glass kanske..
Röstade du i det senaste valet: Men såklart inte! Befattar mig inte med sådant, är mer än totalt ointresserad!
Är du nöjd med ditt liv som det är nu: Jovars!
Vilken låt lyssnade du senast på: Mariah Carey- I wanna know what love is
Har någon annan sovit i din säng inatt: Katterna
Vad tycker du är äckligt: Kall mat- och fiskbullar.
Har du pengar på mobilen: abonnemang
Vilken tid är din väckarklocka inställd på: veckan: 04:45 helgen: NADA.
Skulle du hellre ta bilden än vara med på bilden: ÖÖÖÖ, ja inte fan vill jag då vara med!?
När flög du senast: 9 sept
Har du gråtit offentligt: Ja många gånger
Vad har du med dig in på bion: Godis och eller poppcorn och dricka såklart!
När sov du senast på golvet: Har aldrig hänt! Vad tror ni om mig?

Kommentarer
Postat av: Fia

hahaha du är ju för roligt du, men rösta måste man ju! Sånt är viktigt jag menar tänk om nån som anna ankjävel kom till makten?? :-)

2009-10-04 @ 09:49:08
URL: http://lunasmammas.webblogg.se/
Postat av: Miggo

DU MÅSTE RÖSTA!

2009-10-06 @ 11:45:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0