De kommer och de går

Våra fyrbenta vänner kommer och går, vissa stannar längre än andra. Många gånger är det inte vi som bestämmer, andra gånger behöver man kanske göra en förändring för att det ska bli till det bästa i slutändan.

Loppan åker hem till Övik igen på torsdag. Kommer sakna henne. Fina lilla tjej. Så är det. Trist.

Det jag längtar till nu är lilla Grå som ev kommer på torsdag, och min lillplutt som jag önskar redan skulle stå i hagen, men som bör komma i början/mitten av nov.
Jag gissar att jag kommer måsta byta ut ALLA täcken! Har det mesta i 135/145 då både grynet och Loppan var pyttehästar..
Cerio är större än så!

Osäkert på jobbet. Nytt bud: November ut. Sen får vi se hur länge jag får stanna.

Annars är det hästvila i veckan. Lillan ska vi någon gång nästa vecka köra in och släppa i ridhuset.
Fick som tur var bort träningarna denna vecka. Även om det inte är några jättesummor så vill jag ju inte GE bort mina pengar!

Jobbar fn som tusan på hemtjänsten för att samla ihop till en liten sparkassa igen, den som jag spräckte när jag nu ska köpa häst igen.
Jag tackar ja till allt!

Sova kan jag göra när jag dör!

Umeåtripp och Sushi med syster i em!

Puss hej.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0