dagar

Just nu pendlar jag mellan hopp och förtvivlan.
Jag trodde det värsta var över, men det är som att det kommer och går hela tiden!
Tål inget just nu, blir arg för minsta lilla! Börjar gråta så fort jag ser en häst. Kunde knappt titta på Erikträning ikväll!
Loppan är så bra för mig, så himla snäll och rolig att rida. Det är enda gången jag fokuserar skarpt på annat än Grynet- när jag rider! Gick hur bra som helst (till sist) för Eva. Jag är bortskämd med Grynet som var så otroligt lydig!

Fick se ett klipp på facebook idag som Madde hade lagt upp, kunde inte se det utan att tårarna sprutade! Finns inga ord! Blir så arg och ledsen!!

http://www.youtube.com/watch?v=_4pig67unHo

Tur att jag har alla mina fina vänner! Och Åke- världes finaste snällaste, mest förstående Åke! Vad hade jag varit utan er!

Blir ingen skåneresa för mig. Jag gav bort det jobbet till en bättre behövande!
Känner ingen motivation nu när syftet var att åka ner och träna och tävla! Första tanken var att åka ändå, men när jag tänkte efter så har jag aldrig haft de ambitionerna innan.

Nej jag förblir vännäsbo!

Min nuvarande tröstlåt; http://www.youtube.com/watch?v=JS_ZJj79-9M

Lev å må! Jag kommer snart och gör er sällskap..

Kommentarer
Postat av: Fia

men gumman! jag hoppas du mår bättre snart, verkligen! Kramar

2009-10-01 @ 22:07:48
URL: http://lunasmammas.webblogg.se/
Postat av: Diana

Huvva man ska inte kolla på sånna där filmer de gör så ont i hjärtat:/

2009-10-01 @ 22:14:39
Postat av: Stooo Maaaalaaa!

Men kära lilla lill strumpa... Ja vill ba ta dig i famnen å vyssa dig lite, inte stryka håret ditt dock - gillar du inte ;)

Men bara vagga dig lite...lindra din smärta lite. Kan ja göra nått? Bio? Dumblekakor? You nameít!



Puss lill strumpan!

2009-10-01 @ 22:22:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0