Stallet

Tog med mig kameran till stallet för att ta kort på Cerio.

Gjorde stallet klart och tog sedan in Amigo för att borsta igenom honom efter att han rullat i surleran igår!
Tog lite kort på honom, blev förstås inge bra då jag är världens sämsta fotograf!

 Amigo i stallgången




Sen tog batterierna slut! Hann ta en enda bild i hagen på Cerio med digitalkameran. Mcket orutinerat kan jag tycka!
Som tur va kom Miggo och ville kika på nya stjärnan så vi tog en bild via mobilen!



Lilla gubben i hagen med småkillarna.



Här posear vi!

Provade även min Morris-sadel på honom. Låg riktigt bra! Nu iaf.

Stog hur snällt som helst.

Hittade massa roliga bilder på telefonen! Hittade några gammal bilder på Loppan och Grynet.
 
 Loppan på väg till träning! Borjan av okt.

 
Spolar vi tillbaka tiden så är detta tredje gången jag rider Loppan. Början av sept.


Här har vi mitt lilla hjärta- myser i hagen i våras!
 Finaste lilla underbar Grynet! Du är så saknad.

Här


Kommentarer
Postat av: madde

fasen vilken tjock svans hon hade fått loppan medans du hade henne! vad har du gjort med den, vad är knepet???

2009-11-08 @ 12:49:00
Postat av: Fia

sista bilden? blir lite konfunderad...

2009-11-08 @ 15:59:50
URL: http://lunasmammas.webblogg.se/
Postat av: Päran

Hej Madde, nja inget, klippte den rak! Sen såg den ut att vara huuur tjock som helst!! =)

2009-11-08 @ 19:50:24
Postat av: Hanna!

härligt ;)

2009-11-08 @ 20:11:37
URL: http://wegerud.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0