Mycket jobb!

Jag ska skratta mig lycklig som kan jobba 100% och ändå behålla foten kvar i hemtjänsten å rycka ut när det behövs. Det är ju inte alla som har två jobb i dagsläget.
Känns som jag behöver arbeta upp bufferten efter att ha totaltkvaddat den med ett hästköp! Men DET var värt VARJE krona!

Nu står han på lastbilen och jag längtar som tusan tills i morgon!!


I veckan har vi egentligen 6 timmar beordrad övertid, men det kommer jag aldrig hinna. Igår hade vi inte tillräckligt med arbete och i dag blev det bara en timme. Och fredag vägrar jag jobba över!! Och jag tänker inte vara på jobbet från 06.00 till 20.00 i morgon. Får bli någon enstaka timme där också.

Åkte till stallet direkt efter jobbet och till min stora förtjusning hade Sofia mockat redan. Tack Sofia.
Cyklade hem, Åke hade maten färdig och det vara bara å sätta sig vid bordet.
Har nyss diskat undan, och om 20 minuter åker jag till nästa jobb! Men i helgen ska jag försöka att inte boka upp så mycket!

Hade velat följa Åke till Granån, men ska ju på sexparty hos Sofia på lördagkväll- blir ju kanoners!! Sen söndag ska ju pappsen firas! Undrar om jag kan hålla ett löfte till mig själv att inte ta på mig att jobba om det behövs?

Nu är skåneresan spikad iaf! Första helgen i dec åker vi ner till Flyinge, och alla våra vänner i södern. Tobbe Larsson där Simon jobbar nu ska uppträda. Kan ju vara kul å se vad jag själv missat=)

Vi bilar ner och det blir Jag, Emma, Hanna, och Malin. Åke backar ur i sista stund!
Vilket kackel..

Kommentarer
Postat av: KEO

JAG FÖRSTÅR HONNOM.

2009-11-04 @ 21:38:03
Postat av: Fia

det var så lite så! :-)



tänkte på en sak om jag är så pass spänt inför DIN häst ankomst, HUR spänd ska inte du vara då?? Shit!

Sov Gott!!

2009-11-04 @ 21:42:10
URL: http://lunasmammas.webblogg.se/
Postat av: miggo

alltså en plats över till mig :)

2009-11-09 @ 21:39:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0