Lillan

Direkt efter jobbet cyklade jag upp till stallet. Jag och Sandra körde Lillan till ridhuset och skulle filma henne medans Pia red. Tyvärr fick Pia migrän, så jag red istället. Hon skötte sig bra, fick bli ovän med henne en gång, men vi löste det och jag fick som vanligt min vilja igenom!!


Såhär ser hon ut. Donna Karen. Alias Lillan.. Detta är efter en provridning. Får se vart hon hamnar till slut?

Efteråt åkte jag till Cerio och hade tänkt ta mig en premiärtur ute. Så jag bad Susanne följa mig. Vi skrittade i ca 15 min, han är ju världens coolaste!! Inget var farligt, han var avspänd och riktigt modig. Ville gå före hela vägen. Duktig liten!

Hem och åkte och handlade lite mat. Åke har åkt hem till Granån, så jag är ensam.
Middag måste man ju äta ändå så jag lagade tortellinigratäng med pastagrädde, ölkorv och broccoli! Mycket gott!!!



I morgon åker jag och rider Mabell åt Bitte medans hon är borta. Amigo ska också få komma ut en sväng.
Cerio får vila, tänkte nästan dra in honom i ridhuset på lördagkväll. På lördag förmiddag kommer Hilma. Det ska bli kul att lära känna henne. 

Nu sängen. Natti

Kommentarer
Postat av: ingela

Skit snygga ridkläder!! hoppas allt är bra med dej.. kram

2009-11-30 @ 12:46:03
URL: http://gardenlucken.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0