husmor

Åkte såklart direkt från jobbet till stallet idag. Tog in Cerio och borstade honom lite.
Försökte förgäves tvätta ur hans svans efter att han förmodligen bajsat på den hela resan i två dagar på lastbilen. Genomvidrigt! Något bättre blev det, men jag hade tänkt in i veckan till ridhuset och släppa honom, alt lina honom lite så jag får se när han rör sig, då ska jag passa på att tvätta svansen.
Gick ut och gick en halvtimma med honom, visa honom runt lite. Han kunde till min stora glädje ha Grynets fina träns!

Hur cool som helst. Det kändes som att himlen hade kunnat braka ihop framför oss utan reaktion! Underbart!
Jag som bara haft sprättiga, känsliga nippertippor. Kul med något annat. Jag tror detta kommer bli super!

Hem och sätta upp mina nya gardiner som äntligen hade kommit. Var alldelens för trött när jag skrivit färdigt igår kväll, så det blev inga gardiner igår. De skulle ju dessutom fållas upp först.
Fint blev det till slut!



Nu sitter jag i soffan och myserframför tvn, idol såklart, med filten och tända ljus. Synd bara att jag är ensam, men måste erkänna att det är lite skönt också!



I morgon ska jag försöka knäppa lite nya kort på lilla Ferdinand!

Kommentarer
Postat av: Hanna!

Härligt att höra :d



Vars ha du fyndat dina gardiner då :) Dom va tammefan snygga!

2009-11-06 @ 22:06:19
URL: http://wegerud.blogg.se/
Postat av: keå

Syns det inte en liten dammråtta bredvid era nya julgardiner

2009-11-06 @ 23:02:07
Postat av: Päran

Hanna, på textilonnet.se bara å gå in å köp=) jag älskar dom!!

Keå, näru, här finns det inga dammråttor!!

2009-11-06 @ 23:29:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0