äntligen helg!

Vilken toppenkväll vi hade igår kväll!
God mat och mycket trevligt sällskap. Vi träffades halv 8 på allstar, åt middag (vi fick grannbordet bredvid Filip och Fredrik- från kanal 5, schysst med känidsar)
Sen till kvällens höjdpunkt!

Twillight Bonanza!! Vi började med första filmen 21.30. Och kl 00.00 skulle New Moon börja. Vilka fantastiska filmer. Är dökär i karaktärerna. Får försöka intala mig att det ÄR bara film!

Malin är ihop med Edward Cullen.. EEH, har hon något i gluggen eller? Kan det vara ett popcorn??

Ren kärlek!


Min man är ju såklart Jacob! Åke i all ära, men en låtsaspojkvän kan man väl få ha?

Kom hem 03.10 i natt kom isäng 03.30 och upp och jobba vid 05.00.. 1,5 timme iaf! Inte illa!
Har varit så borta idag på jobbet att jag har sluddrat, men nu är jag fit for fight. Känner mig inte det minsta trött. Anar att det kommer som ett brev på posten i morgon istället.

Åkte till stallet efter jobbet. Red Amigo som levde rövare med mig på ryggen, massa överskottsenergi då det inte är så kul å bralla i hagen i all lera!
Han är så rolig att rida. Var så fin på slutet.

Lillan mindes allt från i måndags. Sidförande skänkel och halvhalterna, måste dock finslipa på dem lite. Duktiga lilla tjej.
Visning på henne i morgon. Hoppas att det är någon bra tjej, vill så gärna att hon får bli tävlingshäst. Fantastiska gångarter den lilla hästen har! Underbar att sitta på.

Cerio får hänga med till Malmen i morgon också. Löshoppning på menyn.

Nu blir det reprisen på bonde söker fru på webben! Gud förbjude att missa ett enda avsnitt!

Puss


Kommentarer
Postat av: Anonym

Pernilla - de kommer å göra ont - riiiiktigt ont nästa gång vi ses!!!!!!!!!!!!!!!!



U know who!

2009-11-21 @ 02:37:46
Postat av: Pernilla

OJ=) puss pårej=)

2009-11-21 @ 18:18:52
Postat av: Ingela

Men fy, vill också se denna film. Vi åkte in i går med Diana & Emil för att se den... Men så klart va de slutsåld just då.. och bara en stund innan så fanns det 74 platser kvar!!åÅÅÅ så vi fick se skräckisen i stället..hhmm..

Men ja håller med dej, Jacob är ju självklart den snyggaste!! ;D Kram på dej

2009-11-23 @ 12:45:19
URL: http://gardenlucken.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0