Valborg

Grattis på namnsdagen mormor Valborg Gustasson, Hon finns inte längre i detta jordeliv, men namnsdag likväl!

Valborgsmässoafton firades i Granån bland nära och kära, fest i bygdegården, Tacos för ca 55 pers och underhållning av barnen! Sen eldade vi majbrasa vid ån, en lyckad kväll!

I morse sov vi länge i gäststugan hos svärföräldrarna. Sen åkte jag och Majsan till Åkes syster där jag fick tvinga på dem lite New body-

Måste faktiskt säga att jag gick in för detta med vääldigt låga förväntningar, Vem i hela friden köper underkläder !?
(alla använder det, men jag vet inte hur jag tänkte)
Men hittils har jag sålt nästan 20 pkt! He gå åt som smöre!

Så jag måste faktiskt säga att det VAR en bra idé trots allt! Nu blir det roligt att se huuur mycket som jag kan sälja, (jag som alltid gör allt till en intern tävling)

Sen red jag ett varmblodsto i byn som fått för sig att inte vilja gå längre efter vägen än det behagade fröken. Men efter en liten diskussion så kom vi överens om att gå dit jag ville.

Sen så här på morgonkvisten så har Åke gjort ett impulsköp

Mopedägare.. Perfekt till jobbet när soppan numera blir så dyrt för en bil.

Jag skulle också få använda den sa Åke-Tack tack säger jag! En underbart rolig liten leksak!

 Vi lämnar snart granån och ska åke hem till kissarna och jag ska ut och rida!


Bästa katten i världen ligger nog och solar när vi kommer hem..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0