...Vad har jag gett mig in på...

Glad i hågen cyklade jag till stallet i morse för att ta mig an mitt lilla "projekt".. Igår skrapade och putsade transporten och tvättade den med högtryckstvätten, och idag var dagen jag skulle måla den.

Men ni kanske inte hade hört talas om idioten?! Den där Pernilla Andersson som köper SVART färg istället för VIT??? Klant!!!


Jag svor de första tion minutrarna innan jag bestämde mig för att göra något åt saken.
Självklart hade jag köpt färgen i Umeå, men dit ides jag inte åka, så istället åkte jag på Boströms "Guld" AB och tömde min börs på i princip allt jag hade för en tre liters demi dekk färg- SVINDYR!

Ja ja allt för hästen..

Tror ni den räckte? NÄ..
Började med taket som sög åt sig hela rollern full med färg på ett enda drag! Jag kunde dock måla hela insidan ett varv.
Nu är det bara fem varv kvar på insidan av taket och två på utsidan (som jag inte ens har börjat med!)
Jag hade ju som tänkt göra färdigt den i helgen, men nu blir det ju inte så! Måste in och köpa mer färg på måndag, för nå mer på Boströms handlar jag inte... Rena stölden..


Älskar att jag bränt mig på axlarna idag! Sommaren är här!
Hoppas jag får tillbaka vår dator snart, sitter på jobbet nu. Käns tomt hemma utan den..
Meen, inget ont som inte har något gott med sig- fick låna första säsongen av Desperate Housewifes som jag plöjer mig igenom för fullt!
GREAT.. Puss hej..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0