tävling..

Igår fick Cicero följa med på hippologum och hoppa två klasser! Lillgubben skötte sig kanon, väldigt pratsam när vi skulle rida fram, han drog verkligen blickar och öron till sig! Alla tyckte han var så bedårande söt!
Vi petade en bom i båda klasserna men jag är nöjd, vi lär känna varandra hela tiden, förhoppningsvis kommer det bara bli bättre och bättre!




Emma och Legend var också med såklart! Femteplacering i första klassen, sen mådde Legenden inte så bra till andra klassen, så  resultaten där blev inte direkt vad vi väntat oss.


Sen var det Grynets tur..

Folk kommer ju undra vad i hela friden vi sysslat med som blev utesl i 110n, då kan jag ju lämna min förklaring såsom att hästen hade senap i röven, jag hade 600kg häst i handen, och jag red inte igenom mållinjen, thats why- men att rida igenom mållinjen var då det sista jag tänkte på, jag försökte bara få stopp på odjuret! sen hade vi 8 fel på hinder då vi rev ett räcke och sen lade jag en volt... Så Enkelt var det! I 120n kändes det lite bättre, hon hade taggat ner en aning, dock så kom vi i botten på ett räcke då hon blev för stark så, 4fel slutade vi den klassen med. Gör och gör bättre i morgon!

Men måste nog säga att den största prestationen idag var då tamesjutton Grynets knoppar! (Många gör betydligt finare knoppar än jag)
Nu råkar jag ha en häst som kliar av sig sin man, och ser fördjä***g ut! Ändå såg
det rätt ok ut när jag var färdig, (tack knoppgelén) så tro det eller ej, men jag har bildbevis!


Nu ser jag fram emot i morgon, men det är något med Hippo och våra resultat! Man har ju alltid någon klubb som det går bra på (för inte är jag väl ensam om det?!) Jag har då Skellefteå, och Vännäs. Det har nog aldrig gått riktigt, riktigt dåligt när jag tävlat där.. Jag har alltid varit nöjd!

Yada, Yada!
Nu väntar film och middag som bästaste Åke har lagat! Underbara karl.. Han är min lifesaver!

Kommentarer
Postat av: Sandra

Hej!



Ja, det var jag! Såg du mig?



Sandra

2009-05-24 @ 13:49:10
URL: http://plumpis.blogg.se/
Postat av: Sandra

Precis där stod jag! Jag kände nästan igen dig också men tänkte äh, hon minns mig säkert inte ;)



2009-05-24 @ 19:48:11
URL: http://plumpis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0