Tävling tävling tävling! Och rå firre..

För det första så har jag varit såå jäkla sugen på sushi idag, guuud, det var nära att jag skulle bränna in efter jobbet och äta en måltid själv om så behövdes.

Jag serverade Emma förslaget igår, men fick ett "aldrig i livet" tillbaka, Aldrig skulle hon stoppa suchi i munnen! Fjaskfia, säger jag bara! Man måste prova allt!  =)
Guud vad gott!

Sen har jag nu anmält mig till Agria hoppet- För alla som tävlar 120, om man är tillräckligt duktig så får man åka till final i globen och har chans att tävla om en hästtransport värd ca 100 000! Skulle ju inte sitta fel. Och om jag nu ska lyssna på föregående skribent (havrepappa) så ska jag ju intala mig själv att ; detta klarar jag! Vi HAR en chans.. Jag är duktig!
Så vi kör på den tanken nu då...

Leder hippsons 4e etappomgång nu också i 110n. Känns gött.. Hoppas jag får en sån där rosett från hippson som Emma har väggen full av hemma. Rosettjägare som jag är!



Hoppträning för Eva idag, gick super. Hon är ju den roligaste att hoppa, min lilla Grynet. Vi hoppade lite smått bara, red snäva svängar, kändes kul att när hindren var så låga kunna vänta vid hinderstöden. En riktig självförtroendekick..
Träning för K. Tell i morgon också, ett stenhårt dressyrpass väntar! Great. Dock är lilla stumpan väääldigt brunstig, gäller att stryka medhårs ett tag framöver nu!

Ska även rida Mias häst i morgon, hoppas den inte skadar sig nu så jag kan ta med honom till Hippo på nästa tävling.

Ska se en stund till på fråga olle, sen blir det sängen och min älskade bok!

Kyss och tafs..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0