Saker som kan fara åt helvete

För dig som inte läste inlägget som jag skrev för några månader sen så har jag en lista, på saker som kan fara åt helvete!

Som 1a plats på listan har vi "fisk i offentliga matsalar" T ex på mitt jobb var det någon som hade med sig en matlåda som innehöll fisk, och jag kunde nästan inte sitta och äta i samma lokal. (jag gillar verkligen fisk) men jag tyckte att de luktade könsorgan där jag skulle äta!! Fyyy. Så den fick en förtjänt första placering!

En plats på listan kräver att man har tänkt igenom saken, man kan som inte ändra sig sen. Utan ska vara väl noga analyserad!

datadada!!!

Som 2a plats på listan har vi:

Element på offentliga toaletter!

Visst är det underbart att kliva ur sängen och gå och göra sina morgonbestyr på en varm toalett- absolut... Hemma.

Men nu har jag länge gått och irriterat mig på Doorias element på toan. När alla gubbar och gummor ska gå på samma skithus där det är 39 grader varmt... Då börjar det kännas obekvämt om man kommer till en toalett där någon har gjort nr två.. Dörrarna är såklart stängda så man har liksom stängt in lukten och värmen.

Och det slår aldrig fel! Varje gång jag kommer och ska på toaletten ute i fabriken så har bajslukten nästan kokat i den heta luften på toan! Man blir aldrig av med den, det är som att kliva in i en ladugård med 100 kor!!

Så där ja! Listan: to be continued...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0