Liten revansch idag..

Tog sovmorgon i morse eftersom jag inte skulle rida förrän i 120n. Tack Nina för att du gav Grynet sin frukost!
Det var alltså jag och Nina som höll ut helgen och red på söndagen också. Det vara bara vi från vännäs där. Kändes lite tomt!

Grynet kändes bättre idag, fortfarande stark och svårt att få igenom förhållningen riktigt. Men vi löste det och skuttade in på en femteplats! Eva kom efteråt och tyckte vi hade gjort en jättebra runda, det betyder mycket för mig eftersom jag ibland är fööör självkritisk, men när min tränare kommer och säger att det var bra så ÄR det! Eva är så noggran och ärlig, så henne litar jag på..

Resultat:
lördag 110- 18e plats, 120- 26e plats (fattar det inte eftersom jag blev utesl i 110)
Söndag 120- 5a!
             


Sen packade vi oss hemåt.

Planen var att bara ta det lugnt när jag kom hem, men istället städade jag bilen, tvättat upp ett av Grynets täcken, paddar, två uppsättningar skydd som behövde tvättas också!
Har dammsugit lägenheten och nu sitter jag och ser tv.
Har just haft fint främmande- Axel, Linda och My har varit och hälsat på, synd bara att man är så avtrubbad efter en hel helg på hästryggen.

Nu blir det sängen mycket snart, ska som vanligt upp vråltidigt i morgonbitti!

Hej på er!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0