Långledigt!

Blev ingen hoppträning idag, Eva hade fått ryggskott.. Mycket tråkigt då det är veckans höjdpunkt! Red istället upp en halvgalen häst på norrmalm och hoppade lite själv, hon kändes fin på hinder- lite stark och vild mellan hinderna (rädd för gruset hon sprang på i princip) Men det är ju min häst i ett nötskal. Får nog lära mig att leva med det.. Annars kan det bli långrandigt med mitt gnäll!

När Åke kom hem från jobbet satt jag i soffan och nickade till, Men kvicknade till och vi åkte till Sandra och satt där och surra några timmar..
Hon spelade upp en liten sång som genast satte sig i mitt huvud!

http://www.youtube.com/watch?v=y2yxGlWRz54

Den tillägnar jag min söta pojkvän..

Natti natti..


Kommentarer
Postat av: Anonym

Sååå jäkla söööt kanin!

2009-05-21 @ 12:01:28
Postat av: Pernilla

Jag vet! den är underbar!

2009-05-21 @ 19:05:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0