Krångel

Varför ska allt krångla för, kan det inte bara gå som jag vill?? Får veta idag hur det blir med min lilla sötnös. Min ögonsten som snart kan bli min! Ååååh, hoppas! Annrs blir det säkert någon annan! Men im in Löv! Iså fall bränner jag och Åke ner nästa vecka troligtvis! Då vill jag ha hem den på en gång!

Det bästa är ändå att det är lätt att gå upp på morgonen igen! Jag skyller på Chi san
Tror ju oftast inte på sådant hokus pokus, Men det ÄR skilland. Känner mig inte ens lite trött!

Cicero får stanna hemma i helgen, han haltade på Erikträningen av någon okänd anledning, han kanske får hänga med nästa gång.
Men Grynet och jag taggar som tusan! Hon känns då helt sjövild i vårluften! Ja ja, hon är inte ovillig iaf!
Ska sitta i domartornet hela kvällen på klubbtävlingen (hade velat vara med) förstår bara inte varför jag inte anmält mig? Jaja, jag funderar på att rida henne efter tävlingen stället!

Nu börjar beach 09 på att närma sig, så hädanefter bojkottar jag allt som egentligen är för gott att avstå, men i vinter blir det dags att sätta hull igen! Hej på er!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0