Klubbtävling

Såå underbart rolig hon är, min toka lilla Ponny till häst, sur som få, men oj så skärpt hon blir när man vänder upp mot hindret.
Efter en sen efteranmälning igår så red vi sista klassen 115.

Jag höll inte igen i omhoppningen och vi fick en blågul rosett minsann! Hon kändes Suuper på Framhopp, förutom att krumelurer när jag red fram så var hon lydig och lugn på hinder. Känns bra inför skeå!


Omhoppningen!

Blir nog förmodligen ingen present till Grynet som jag trodde. Syynd! Ja ja, man ska aldrig säga aldrig!

Kommentarer
Postat av: madeleine

Ny transport på g?

2009-05-06 @ 09:49:59
Postat av: Lisa

Jenny råkade inte fota några fler hästar? ;) Hon är så duktig! Och du red jättebra! :)

2009-05-06 @ 12:02:46
URL: http://li5a.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0